Friday 18 March 2011

Kejelesan or kejelasan?

huhuhu...aku jadi bosan lak...T_T..selalunya ada org jaga...tp skrg dh xde...jeles tgk member yg de bf...kejelesan disini ye(mata pandang keatas,tgn kedada)...ouhhh....kejelasannya..aku single...(ni nak promote ke pe ni..gedix gila aku tgk)...ye skrg dh single yahooo..yippe..xleh blah...bila bosan mcm ni la hidup aku..xbape betoi kalau dok sorg2 dlm bilik...tepon mak xangkat lak...bosannye....mak angkat la phone..nak gossip nih....uwaaaaaa....manja betul aku ni dh mcm baby...bebel pjg2 buat pe la aku ni..aishhh....aku skrg ni tgh mengidamkan kasut ni....
tinggi x heel dia..10cm...mau tergolek kot aku kalau pakai heel mcm ni...XD

nak beli2....bila leh beli ni?....huhu

p/s : jgn beli heel mcm ni...=p

2 comments:

  1. pewitt..bleh ngorat x?? i pn masih single:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...u mana leh curang ngan aidah..hahahahaXD

    ReplyDelete