Monday 25 April 2011

movie today..

hari ni aku g jalan2 kat mid...pe ag wat movie marathon la...2 movie sehari...first movie senjakala n 2nd scream 4...ntah pe2 la movie yg dipilih..main bedal je...hahaha..semuanya seram...yg senjakala tu xde la seram sgt...okay lah...tp rsa mcm ntah2 pe2 je...aku ni takut ckit tgk cite seram2...mata pun aku tutup ngan tangan...hahaha...buat rugi je sapa bw aku....

cite yg scream 4 tu gila kejam...18keatas je yg leh tgk...huhuhu...lemah jantung aku tgk cite tu...xsukenye...sebab dia cite psl bunuh2...aku xbape suka kalu kisah bunuh2 yg kejam...T_T...tp sapa yg suka cite extreme yg terkejut2 leh la tgk...n mmg mencabar gak ar utk tgk smpai abis spa yg bunuh...mmg korg xkan dpt predict pembunuh dia...

okay tu je nak ngomen...malas nak taip panjang2...smbung study lak..ehehe^^


1 comment: